من رفتم معاینه کرد ۳۰ هفته بودم
نه هنوز زوده برا معاینه اگرم خواست معاینه کنه بگو نمیخوام
نه هیچ ربطی نداره
مگر اینه درد یا انقباض نشون بده
میتونی خودت اجازه ندی همون موقع هم
منکه تا الان فک کنم ۳ باره معاینع شدگ ربطی به اینکه دهانه رحم باز بشع ندارع
نه ربطی نداره میگی اومدم ان اس تی
nst اصلا ربطی به معاینه نداره من هفته ای دوبار میرم ولی کاریم ندارن
فکر کنم هفته ات پایین باشه نه...از ۳۷ معاینه میکنن
تو اجازه نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.