خواهر واقعیش هم خوب نیس
فاجعه میشه
بنظرم نه خواهر واقعی هم باز میبینی درحال رقابت هستن چه برسه ناتنی
نه خاله ها من باهم جاری بودن همیشه اختلاف داشتن آخر هم یکیشون طلاق گرف
بستگی به رابطتون داره ما تو فامیل داریم خیلی خوبن
بینم رابطه تون چه جوره گرم هستین باهم من با خواهر واقعیم جاری هستیم تو یه ساختمون هستیم خداروشکر مشکلی نداریم ولی حریم همیشه نگهه میداریم شاید یک هفته بشه خونه هم نریم ولی من تو حیاط اون سربالکن همو میبینیم ناراضی نیستم خیلی ها دو خواهر جاری هستن
بستگی به رابطتون داره
اینکه قبل اینکه جاری بشید چه حسی بهم داشتید.بینتون اگه حسادت بوده باشه ،حالا که جاری شدید اوضاع بد تر میشه
ایشالا که خیره😢😢😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.