۸ پاسخ

خواهر واقعیش هم خوب نیس

فاجعه میشه

بنظرم نه خواهر واقعی هم باز میبینی درحال رقابت هستن چه برسه ناتنی

نه خاله ها من باهم جاری بودن همیشه اختلاف داشتن آخر هم یکیشون طلاق گرف

بستگی به رابطتون داره ما تو فامیل داریم خیلی خوبن

بینم رابطه تون چه جوره گرم هستین باهم من با خواهر واقعیم جاری هستیم تو یه ساختمون هستیم خداروشکر مشکلی نداریم ولی حریم همیشه نگهه میداریم شاید یک هفته بشه خونه هم نریم ولی من تو حیاط اون سربالکن همو میبینیم ناراضی نیستم خیلی ها دو خواهر جاری هستن

بستگی به رابطتون داره
اینکه قبل اینکه جاری بشید چه حسی بهم داشتید.بینتون اگه حسادت بوده باشه ،حالا که جاری شدید اوضاع بد تر میشه

ایشالا که خیره😢😢😢

سوال های مرتبط

مامان نقل و نبات مامان نقل و نبات ۳ سالگی
🔴با افکار زیبا، زندگیتان را تغییر دهید


1- تصمیم بگیرید که شاکر و قدردان باشید. بارها و بارها این کار را انجام دهید.

2- بیش از حد نگران اتفاقات پیش رو نباشید. شاید مدام فکر کنید که در گذشته باید کار دیگری انجام می دادید، اما به یاد داشته باشید نباید در این افکار غرق شوید و از لحظه اکنون غافل شوید.

3- شما نمی دانید که آینده چه چیزی برایتان به ارمغان دارد, پس بهترین کار این است که بهترین استفاده را از زمان حال داشته باشید.

4- دو چیز بیش از بقیه، روزتان را می سازد، صبر و شکیبایی و دومی دیدگاه شما به زندگی.

5- صبر کردن به معنای انتظار کشیدن نیست، بلکه به این معنی است که در هنگام تلاش کردن برای رسیدن به خواسته خود، همواره نگرشتان را مثبت نگه دارید.





شیر خشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک
پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک