منم اینطوریم لباسامو در میارم خنک که شدم بعدا میپوشم
بخاطر بارداریع دیگه و این یچیز کاملا طبیعی 😐
والا فشار که بالا باشه آدم گرمش میشه نه فشار پایین. فشار پایین بیشتر بدن سرد میشه.
اگه خیلی اینطور میشی برو بیمارستان شاید فشارت پایینه
منم همینطورم با این کارا سرماخوردم
بخاطر هورموناس الان من اینطوری ام طوری که حس میکنم فشارم میاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.