من از اول رانندگی کردم
من از اول رانندگی کردم تازه جفتم از اول پایین بود با وجود رانندگی تو ماه پنجم رفت بالا.فقط باید مواظب باشی
من تا همین الانم رانندگی میکنم هیچ مشکلی هم پیش نیومده
من رانندگی میکنم مشکلی نبوده تا الان
من ازاول رانندگی کردم هیچ مشکلی خداروشکرپیش نیومده حتی مسافرتم رفتم چندساعت پشت فرمون بودم
من همیشه دارم رانندگی میکنم حتی گاهی چند ساعت با ماشین رفتم و اومدم فک نکنم تاثیری داشته باشه فقط مواظب چاله ها باش
منم رانندگی کردم تاثیری نداشت
من همیشه دارم رانندگی میکنم مشکلی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.