بعضی موقع ها درد پریودی میگیرم به نظرتون طبیعی؟

۵ پاسخ

همه هفته های اول همینطورن

آره عزیزم طبیعیه ولی دکتر به من شیاف داد چون سرپا وایمیستم یکم کار میکنم دردم بیشتر میشه

دو روزه کمر درد و درد پریودیم کم شده
درد کتف و سر شانه دارم همش خیلی بد درد می‌کنه نمی‌دونم دیگه از چیه

منم اینجوریم

منم اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان آرتین و پسری💙 مامان آرتین و پسری💙 هفته شانزدهم بارداری