خانما با کدو حلوایی چی درست میکنید؟

۲ پاسخ

یه مدل شیرینی شمالی به اسم کاکا.کیک کدوعااالیه.بپزی باشیره خیلی خوشمزه میشه

کاکا درست میکنم همیشه😍

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مانیا مامان مانیا ۵ ماهگی