۵ پاسخ

برای من همون روز اول بست گفت باید ببندی

دکتر من گفت دو ماه بعد از زایمان آخه میبستم همش خونریزی فراوان داشتم

من دکترم همون روز اول گفت ببندم حالا من زایمان اولم
ماما هم گفته ورزشای بعد زایمانو بعد ۳ ماه از زایمانم شروع کنم
حالا نظر هر دکتری متفاوت هست بهش زنگ بزن ازش بپرس

من از ۲ ماهگی بستم تاثیر داشت ببند

من از امروز بستم شنیدم از ۲۰ روزگی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی