ماه هفتم مثل برقو باد گذشت ماه هشت چطوره ؟

۱۱ پاسخ

همه ماه ها میگذره فقط ماه ۹ مثل روز آخر ماه رمضون نمی‌گذره 😟😟

ماه نهم نمیگذره لامصب

۳۵ سال توی ماه هفتم گیر کردم فک کنم شارژ تموم کردم نمیگذره ک

من تازه رفتم تو ۸ ماه حس میکنم نمیگذره روزاش🥴🥴😩

هشت طولانیه
من که دردام بیشتر شده همش اذیتم برام طول میکشه

هشت احساس میکنم قرار نی تموم شه لعنتی

هشت سال طول می‌کشه ماه هشتم🫠

ماه ۹ ب تنهایی خودش ۹ ماه طول میکشه🥴

هشت و نه نمیگذره بنظرم🥲

اره زود گذشت واسه منم هشتم زود میگذره ولی 9 سخت میگذره

من ی سال تو ماه هشت بودم

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی