۲ پاسخ

باید درد بکشی بعد سزارین میکنن آبجی من ۳ تا بچه هاش تا ۴کیلو و نیم بودن هر سه تا طبیعی آورد.
سر چهارمی هرکار کرد نتونست طبیعی بیاره خیلی درد کشید بردنش سز وقتی دنیا اومد تازه فهمیدن ۶ کیلو بوده بچه اش

4و نیم

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد