خانوما چطوری سیرترشی درست کنم؟.؟؟
#بارداری#جنین#اشپزی#فرزندپروری

۲ پاسخ

من اینجوری درست میکنم سیر نبات سرکه نمک رب انارشیره انگور
با حرارت خیلی کم دو سه ساعت میپزه
بعد محکم تو ظرف شیشه ای میذارم و درش و میبندم یه پارچه ی تیره هم دورش میبندم و میذارم حداقل چند ماه بمونه
الان بخوام سیر ترشی بخورم اونایی که سه چهار سال پیش درست کردم میخوریم
انقدر قشنگ سیاهه سیاهه میخواد له بشه

سیرو رو بریز تو دبه و سرکه بریز روش

سوال های مرتبط

مامان هانیه❤️ هلنا مامان هانیه❤️ هلنا ۳ ماهگی
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد