من اینجوری درست میکنم سیر نبات سرکه نمک رب انارشیره انگور
با حرارت خیلی کم دو سه ساعت میپزه
بعد محکم تو ظرف شیشه ای میذارم و درش و میبندم یه پارچه ی تیره هم دورش میبندم و میذارم حداقل چند ماه بمونه
الان بخوام سیر ترشی بخورم اونایی که سه چهار سال پیش درست کردم میخوریم
انقدر قشنگ سیاهه سیاهه میخواد له بشه
سیرو رو بریز تو دبه و سرکه بریز روش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.