شیر خشک صدتا بهتری شیر مادره و بچه رو درشت ترم میکنه. روانت مهمه . تو باید روانت سالم باشه چه فایده شیر خودتو بدی و روانی بشی
من شیر میدادم از بس گشنه میشدم چاق شدم یه ذره . شیرخشک خیلی خوبه . من تا شش ماه شیر خودمو دادم بعد از اون شیرخشک دادم . پودر شیرخشک مخصوص زنان باردار و شیرده هم هست اسمش لیدی میل هست بگیر بخور روزی یه لیوان ، طعم کاکائویی خیلی خوبه . یکم پر میکنه ادمو .
من شیرخشک دادم نترس بده . عذاب وحدان داشتم ولی براش بهتر بود درشت ترم بود ماشالا
پسرم دو ماهشه شیر خودمو میدم به ناچار وقتی زایمان کردم ترسیدم جنگ شه شیر خشک پیدا نشه دقیقا هم جنگ شد شبی که بیمارستان بودم داروخانه ها شیر خشک نداشتن الانم دیگه بچم شیشه نمیگیره یعنی شیر مادر دادن واقعا سخته
من شیر خودمو دادم کمکی شیرخشکم میدادم تا وقتی شیرخشکم میخورد خیلی تپل بود مریض نمیشد اما خودش یهو گذاشت کنار فقط شیرخودمو میخورد از بعد اون اصلا خوب وزن نگرفت منم همش خسته بودم انرژی نداشتم واسه هیچ کاری شیرخشک واقعا خیلی خوووبه اگه برمیگشتم عقب اصلا خودم شیرنمیدادم
من کامل به دخترم شیرخشک دادم ، فقط باید ببینی چه شیری براش خوبه و باهاش اذیت نمیشه
من شیر خشک دادم الآنم که حاملم میخوام شیر خشک بدم چون واقعا خودم حس خوبی به شیر دادن ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.