۴ پاسخ

بله دیروز پسرم لباسامو از پنجره اتاق انداخته بود بیرون😐
با کلی خجالت رفتم اوردن همسایمون توی کوچه بود

دختر منم یه عالمه کاغذ کرده بود تو رادیاتور
با بدبختی دراوردم

بچه اس دیگههههههه هر کاری ازش برمیاد😁😁😁😁

اینجا که هوا بارونی و سرد هس.😆😆😆امان از دست بچه هاا

سوال های مرتبط