من دیروز اینجوری شدم درد ندارم ولی یجوری بود حس میکردم یچیزی داره میاد بیرون یا پایینه ان شا الله که چیزی نباسه
تا هفته دیگه برم انومالی
منم دقیقا همینحوریم اینحام کسی که اطلاع داره خداکنه جواب بده انتی طول سرویکسم کم بود میترسم پایین تر نیومده باشه
وای منم خیلی این درد را دارم ترسیدم گفتم شاید طول سیروکس کم باشه دکتر گفت اون ماله هفته های یکم بالاتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.