۳ پاسخ

عادیه داره میره بچه بالا جا باز میکنه تا یه هفته درد داری فقط گرم کن

طبیعیه. صبرکن خوب میشی استراحت کن. تا قابل تحمله و خونریزی و لکه بینی نداری جای نگرانی نیس

منم پایین شکمم سمن چپ درد میگیره و فشار میاد انگار اون سری به دکترم گفتم کفت رباط رحم هستش طبیعیه اما اگه درد شدید شد باید بری بیمارستان فکر کنم رحممون داره بزرگتر میشه بهاطر همونه

سوال های مرتبط