۲ پاسخ

اگ ب پروتیین حساسیت نداره میتونی بخوری

اخه میگن لبنیات کلا خوب نیست
منم میترسم نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی