۲ پاسخ

تا دو ماه نباید بخوری چون شاید بچه واکنش نشون بده و دل درد خیلی بدی بگیره

بزن گوگل ببین چی میگه عزیزم، ولی خب هرچی بخوری می‌ره تو شیرت و بچه ت بهش واکنش نشون میده

سوال های مرتبط