۴ پاسخ

یه سوال موقع بخیه زدن می‌فهمیدی ؟ درد داشت؟

دکتر بمن گفت بهتره تا۶ ماه مادر شیرگاو،سویا و بادوم زمینی نخوره

من نمیخورم بچم نفخ می‌کنه

اول کم تست کنید اگر بچه اذیت نشد بخورید

سوال های مرتبط