چرا انتخاب اسم دختر انقد سخته😭😭😭😭تورو خدا کمک کنین

۳۷ پاسخ

پسر که سخت تره

اتفاقا اسم دختر که خیلی قشنگهه زیادم هستتت

اره منم پسر انتخاب زياد دارم دختر سخته برام اينايي كه دوس دارم ميگم
سِلوا
ماهورا
سانيل
صبرا
سلما
نيلماه

دوستان این مامان تون فرنگی رو گزارش بزنید مرده

آدریانا

واای نه پسر که سختره

دقیقاخیلی🥲پسر اسونتره انگار

بنیتا یعنی دختر بی همتای من
ملورین یعنی مروارید

گندم حنا آواز ماوی از اسمای مورد علاقه ی منه

دلوین
دیلا / دینا
دل آرا
دلسا
حلما
آیسو
رزا

اسم کوچولوی من آناهیتا قراره باشه😍
واسم پر از معنی و اصالت هستش🩷

به نظرم دختر خیلی آسونه
اسم پسر سخته


تو همین گهواره برو قسمت ابزار بعد بزن رو انتخاب اسم
تموم اسما + معنی کوتاه+معنی بلند+ نظرات هستش
خیلی کمکت میکنه

آنائل

آرورا

دوریس

نیارا

آنیکا

الارز

آلا...

الارا

مایا...

ویانا

من اسم اگه دخترشدلنامیذارم یانورا

مارینا

رامونا

وانیا

آندیا

دل آرا

دلانا

آنیا..

آوینا

دقیقا منم انتخاب نکردم

دیانا

دایانا

من انشالله قراره دلوین بزارم

آنیل
آشیل
حنین

اوینا
اوا ماهلین
پرنسا

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💖آرنیکا💖 مامان 💖آرنیکا💖 ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته دهم بارداری
مامان نفس مامانی مامان نفس مامانی هفته بیست‌وپنجم بارداری