چرا اسم دختر انتخاب کردن انقدر سخته😩

۱۵ پاسخ

واقعا من تو اسم دختر قفلم

منم ایقد دارم میگردم زیر چشمام گود شد 🤣🤣
اسما به دلم نمیشینه 🥲

پسرم‌خیلی سخت

خیلی 🥴

پسر که خیلی سخت تره

من اسمی که انتخاب کردم ایران چون هیچ اسمی باشکوه تر پر معنی تر ازش ندیدم

اسم انتخاب کردن سخته گلم
باید دوست داشته باشی
باهاش ارتباط بگیری
تصور کنی بهش میاد یانه
معنیشو دوست داشته باشی
ناراحت نباش
چندتایی بیشتر از همه دوست داری انتخاب کن بعد قرعه بگیر

دختر خیلییی اسمای نازی داره من تا قبل اینکه جنسیت بدونم دختر انتخاب کرده بودم دلماه.اما پسر نننن😭

واسه منم اسم دختز از اول ازدواجم انتخاب کردم ولی اسم پسر هیج پیشنهادی ندارم واقعا

نی نی شما چیه مگه میدونی دختره 🤔تو۹هفته معلوم نمیشه جنسیت که

تمام طول بارداریم سر آریو فکر میکردم اگه بچم دختر بود چقد همه چی آسونتر بود لباس خریدن اسم انتخاب کردن همه چی

چون همه اسم های دختر قشنگن

پسر سخت تره😂دخترا کلی اسم لطیف و زیبا دارن

برا من دختر اسونه پسر سخته

هنوز به اسم نی نی فکر نکردم 🤣

سوال های مرتبط

مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💖آرنیکا💖 مامان 💖آرنیکا💖 ۸ ماهگی
مامان سامیار 🩵 مامان سامیار 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری