۷ پاسخ

انشاءالله بسلامتی عزیزم

منم فردا نوبت سزارینمه
حالا هیچ علائمی ندارم میگم باشه چندروز دیگه هم😂🫣 که تولدش اولای عید نشه قاطی پاتی میشه بعدا
ولی ابجیم میگه نه ریسک نکن به فکر خودت باش
شما دوس نداری باشه چندروز دیگه؟؟

بسلامتی

بسلامتی و دلخوش دعا کن سر زایمان برا ماهایی که بارداریمون سخته و در معرض زایمان زودرس هستیم

بسلامتی عزیزم

به سلامتي عزيزم منم فردا سزارين ميشم🥹

بسلامتی

سوال های مرتبط