فردا صبح ۷نیم به امید خدا میرم سزارین کنم برام دعا کنین

۱۲ پاسخ

بسلامتی عزیزم خدا پشت و پناهتون

مبارکه عزیزم
برای ماهم دعا کن که نینیمون به موقع به دنیا بیاد🥲

به سلامتی زایمان کنی

انشالله به سلامتی. صحیح و سالم بغل کنی نی نی قشنگت عزیزم.

به سلامتی❤

ان شاء الله که به سلامتی و خوشی بغلش بگیری عزیزم 😍😘🥰

انشاا...بسلامتی زایمان کنی عزیزم برای منم دعاکن

ب امید خدا ب سلامتی برا ما هم دعا کن

بسلامتی خدا پشت پناهتون🙏🏽

به سلامتی عزیزم

انشالله و ب امید خدا صحیح و سالم با نینی بیایی خونه عزیزم

عزیزم به امید خدا مبارکه

سوال های مرتبط