چه کنم انقباض زایمان بگیرم چی بخورم

۵ پاسخ

پیاده روی کن
پله بالا پایین برو
دوش آب گرم...

تا خودش تصمیم نگیره بیاد نمیاد من خودم کشتمممم نشد آخرش سز شدم

من از امروز شربت گلاب خاکشیر دارم میخورم با کمپوت اناناس و پیاده روی و دوش گرم
دگ‌نمدونم کی دردم بگیره

زير دوش اب گرم بشين و پاشو كن اناناس بخور دهانه ي رحمت نرم بشه

کمپوت آناناس بخور میگن برا نرم کردن و باز شدن دهانه رحم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان سوفیا مامان سوفیا ۱۳ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی