چیکار کنم چی بخورم انقباض داشته باشم

۷ پاسخ

دوش آب گرم بگیر
پیاده روی کن
اسکوات بزن
رابطه داشته باش
خاکشیر و زعفرون و اینام میگن خوبه

فایده ندارع اصراررررر نکن😂😂😂

شیاف گل مغربی ۳ تا صب بزار ۳ تا شب

بی خیالی

شربت زعفرون گلاب
پیاده روی

شیاف گل مغربی خاکشیر با اب گرم اسکات جارو نپتون سجده رو توپ نشستن اینا کمکت میکنن💕

رابطه بدون جلوگیری اسکات زیر اب گرم پیاده روی و پله زدن

سوال های مرتبط

مامان 👼اقا مَهدی🩵 مامان 👼اقا مَهدی🩵 ۲ ماهگی