سلام برای این ک شیر داشته باشم چی بخورم؟؟؟

۹ پاسخ

من تاثیر اب هویج و گوشت گوسفندی رو دیدم خوب بود واقعا

عجله نکن هرچقدر بچه میک بزنه همونقدر رفته رفته شیرت بیشتر میشه

مایعات فراوان/استراحت زیاد/بادام و دلستر هم خوبه

راستی عزیزم نینتو بردی غربالگری؟
یا بهداشت؟

اول اینکه باید مرتب بندازی سینت بمکه
اب هویج عالیه و قطره شیر افزا
شیرم انقدر زیاد شده باید یجوری بگیرم سینمو نپره گلوش

کلا یه هفته زمان می‌بره فعلا شیر کم و اغوزه

سلام ماهی خرما میگو آجیل،چای نبات هرروز،غلیظ نباشه چای،

من رازیانه خوردم یکم بهتر شد ولی اب هویج عالی بود

نگران نباش روز ب روز زیادتر میشه جوری ک لباست همش شیری میشه باید روزی چندبار عوض کنی 🤭🤭

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد