کسی قیمت این کرم رو میدونه ؟
زیاد نخوری بهتره ، اگه هوس کردی یه کوچولو بخور ولی اصلا مناسب نیست
فکر کنم خوب نیس
سعی کن س ماه اول بارداری نخوری
نه خیلی
من خوردم بارها
در حد یکی دو بار در هفته مجاز
سعی کن ابش رو زیاد نخوری
چون ادویه اش زیاد
خود نودل رو بخور فقط
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.