خانما نودل ضرر داره برا بارداری؟ 🍝

۶ پاسخ

کسی قیمت این کرم رو می‌دونه ؟

تصویر

زیاد نخوری بهتره ، اگه هوس کردی یه کوچولو بخور ولی اصلا مناسب نیست

فکر کنم خوب نیس

سعی کن س ماه اول بارداری نخوری

نه خیلی
من خوردم بارها
در حد یکی دو بار در هفته مجاز
سعی کن ابش رو زیاد نخوری
چون ادویه اش زیاد
خود نودل رو بخور فقط

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی🤰🏻 مامان نی نی🤰🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلا مامان دلا هفته بیست‌ودوم بارداری