۴ پاسخ

چون عفونت کرده بود نکشیدن وخوب هم جوش نگرفته بود قرار فردا برم ببینن خدا کنه بکشن

من ۷ روز بخیه ام رو کشیدم عفونت نکرده بود خیلی طولانیش کردی برو بکش

هنوز نکشیدی بخیتو

چرا عفونت کرد؟

سوال های مرتبط