۴ پاسخ

بیا گروه ما راحتر مینونی رژیم بگیزی تنهایی سخته

با پروتیین فستو باز کن
با اتمیل

الان من تو فستینگم از ۱۲ ظهر تا ۸ شب میتونی چیزی بخوری که من ابپز و محدود میخورم از ۸ شب تا ۱۲ ظهره فردا فقط میتونی چایی و اب بدون قند و خرما و هیچ چیز دیگه بخوری

فستینگ رژیم روزه داریه
۱۶ ساعت هیچی نمیخوره
۸ ساعت میخوره
اون هشت ساعت هم به اندازه کالری مورد نیاز روزانه مجازه

سوال های مرتبط