۵ پاسخ

چندسال پیش خونه ما ساس افتاد
بیشتر تو اتاقمون بود
تخت و خوشخواب و گذاشتم جلو در
سمپاش اومد و خونمونو سمپاشی کرد

بی نهایت گرفتاری داره
بنظرم وسایل و اصلا تو خونه نبر‌
بذار تو کیسه
و از کیسه بریز لباسشویی
بادرجه داغ بشور

منظورت موریانه هست من همین الان دیدم دیوار موریانه اقتاده

کجا رفتی عزییزم

مهمونات اومدن؟

وای چند سال پیش خونه مامانم اینا ساس افتاذ یعنی اصلا بشدت رو مخ رو تشک خوشخواب همه لک بود تو چوب مبل و عسلی ها رو که باز میکردی پر بودن به خونه بقیه هم می‌رفت ولی نمی‌دونم چجوری از بین رفت سیاهه خیلی ریزه

اصلا ساس چیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی
مامان هنرمند🤗🤗 مامان هنرمند🤗🤗 ۲ سالگی
مامان آقا مهرسام🩵🧸 مامان آقا مهرسام🩵🧸 ۱ سالگی