۵ پاسخ

من ۱۴روز عقب انداختم ۲۱ام پریود شدم
بیبی زدم منفی بود خیالم راحت شد

عزیزم اگه باردار بودی مشخص میشد نگران نباش بخاطره استرسه من خودم ۱۴روز عقب انداختم هرچی بیبی چک میزدم منفی بود

من سه ماه پیش پریود شدم دیگه نشدم تا هفته ی پیش که پریود شدم بیبی چک هم میزدم منفی بود حالا اگه میتونی آزمایش بده

برو ازمایش

مال من که تا دو هفته منفی بود بعدش مثبت شد

سوال های مرتبط