۵ پاسخ

چه اشکالی داره؟ شیر پاستوریزه‌س دیگه از یک سالگی مجازه میتونی بدی
من به پسرم میدم مارک میهن یا پگاه

عزیزم فقط ماجان بهش بده

من ماجان رو میدم

من میدم

من ب پسرم میدم ۳ سالشع دختربزرگم ک دوسالشع خوشش نمیاد کوچیکه هم ندادم

سوال های مرتبط