بچه کولیک اسهال تب استفراغ

تصویر
۵ پاسخ

آب و برق رو از همسایه ها میتونین بگیرین
وقتی ام ساکن باشین مجبور میشن بهتون امتیازک بدن اما خب همون امتیاز و کنتورها هم هزینه داره
به نظرم اگه بودجه ندارین نمیخواد حیاطو درست کنین بودجه و بزارین برای امتیازها و کنتورها

درکت میکنم خیلی سخته می‌دونم آدم از طرفی غرورش قبول نمیکنه زیر منت کسی بره از طرفی چاره ای نداره ،خدا کمکت کنه از جای بی گمون برسونه زودتر خونتون آماده بشه برید ساکن بشین
بنظرم همین که قابل سکونت شد برو ، تکمیل شدنش را میشه تا وقتی توش هستین هم انجام بدین

طلا چیزی نداری بفروشی بری راحت شی؟ فوقش بعد خرد خرد میخری

واقعا پول نباشه هیچی منم خیلی میگم چرا همش نداریم یعنی پیش دشمنتم باید پول داشته باشی.

خیلی مونده که درست بشه

سوال های مرتبط