خانما وزن دهی شیر خشک بهتره یا شیر مادر؟؟

۳ پاسخ

اگه بچه بخواد چاق بشه و استعدادش وداشته باشه با هر دوتاش چاق میشه ولی اگه نخواد چاق بشه هم هر کدوم وبدی چاق نمی‌شه من یه بچه خواهرام شیر خودش و می‌خورد خیلی چاق شد که نمی‌شد بغلش کنی یه بچه خواهر دیگه م شیر خشک می‌خورد اونم خیلی چاق شد چون ما کلا بچه‌ها مون تپل میشند فرق نداره چه شیری بخورند

والا من فکرکنم شیر مادر
من شیر خودمو میدم دخترم خداروشکر وزنش خوبع زیادم هست
ولی همسایمون دخترش با دختر من به دنیا اومده شیر خشک میخوره خیلی ضعیف مونده وزنش کمه
نمدونم بازم شایدم شیرخشک وزن دهی بیشتر دارع

اگه شیرت چربه قطعا شیر مادر
ابجیم بچش شیر مادر میخورد ماشاءالله از زمین بلند نمیشد

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان هانیس✨🍓 مامان هانیس✨🍓 ۱۵ ماهگی