نه نمیزنم
یبار خواستیم اصلااا نزاشت همش جیغ و گریه و دهنشو سفت میبست
دیگه بیخیالش شدم تا وقتی کامل متوجه شه
چندشب پدر و مادر زدیم جلوش، ولی بهش نمیگفتم. شب پنجم بردم جلو دهنش باز کرد دهنشو. بعد دوشب زکدیگ میزنم. ولی خب یکم چون وسط فزولی میبرمش نق میزنه
دندوناش خراب شده ولی نمیزاره بزنم بعضی شبا به زور میزنم
میزنیم ولی هرشب نیست
منوقتی قبل خوابپاشو اب میزنموپوشکشو عوضمیکنم مسواکومیدمدستش خودش باهاش سرگرم میشه یکمم به دندوناش میکشه. تمومکه شد با کلی ژانگول خودم براش میزنم
هفته ای دو سه باری میزنم.یه مسواک میدم دست خودش.یکی دست خودم.نوبتی میگم بزنیم.یکم من میزنم رو دندونش.یکمم خودش گاز میگیره.کلی هم داستان و شعر که خانوم مسواکه بیاد.خانوم مسواکه بگیریم دندونامون بشوریم.حالا خانوم مسواکه رو بشوریم...
پسر منم عاشق مسواک
تا الان براش دوتا انگشتی گرفتم یه دونه از اینایی خودمون داریم مدل بچه گونه اش
فقط من یه سئوال داشتم خانما من خمیر دندان بچه گونه هم براش استفاده می کنم بنظرتون قورت کنه ضرر داره چون کامل نمیتونه هنوز بیرون بریزه
خودش میزنه
ن..ولا
بله عزیزم هر شب خودش مسواکو میاره میگه بزن واسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.