پوشک پیپی بچه
کیا تاحالا ژل و فیلر زدن ب صورتشون

۷ پاسخ

اخه لبای من درشته خودش فقط با نیم سیسی لبمو لیفت و فرم داد بخدا یادم نیس برندشو من تقریبا ۴سال پیش ولی هنوزم فرمشو داره

من بینیمو فیلرزدم حییییف پولش..تو بگو یه ذره تغییرکردم نکردم🫤

من زدم

من نزدم بنظرم ضایعس

من

من به لبم فقط فیلر زدم نیم سیسی برای فرم دهی

من عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی