اپتامیل و ببلاک خوبن
ببلاک بده سبکه دکتر میگف خوبه برای نوزاد من اول ببلاک دادم یکم بزرگتر ک شد نان دادم نان سنگینه اولش نده
من گیگوز میدم از ۸روزگی
من اول نان دادم رفلاکس گرفت بعدش گیگوز دادم یبوست شد آخرش ببلاک AR بهش ساخت
نان سنگینه براشون ولی بیمارستان معمولا نان میده
ولی من به دکترم گفتم یه شیر سبک میخوام گفت ببلاک یا اپتامیل که من ببلاک میدم
من با آپتامیل شروع کردم دکتر گیگوز نوشت چون پروبیوتیکه
اولش همه نان یک میدن تو بیمارستان بده بهش ببین میوفته یا نه اگه نیوفتاد ی شیر خشک دیگ بده ماله من نان یک میوفته از همون اول دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.