۶ پاسخ

من ساده میخورم هر چقد فایده ندارع ولی خوب

اره بخور

ساده بخور

اب نمک غلیظ غرغره کن رو دندون اروم میگیره

هفته های آخر اشکالی نداره منم واسه درد کمرم میخورم

اره.

سوال های مرتبط