۳ پاسخ

من همه چی میخورم اما ادویه و فلفل کمتر کردم. سعی میکنم بعد غذاهای نفاخ هم خودم جوشونده بخورم هم به بچم گریپ واتر بدم. گریپ واتر هم همون شوید و زیره است

همیشه یه تح استکان عرق نعنا بخور ک نفخ غذا رو بگیره

چیزای بو دار و نفاخ
مثل سیر
پیاز
تره
نخود و لوبیا و
عوضش بچت پسر انگور بخور
دختره رازیانه که شیرت زیاد بشه
و موادغذایی معطر که خوشبو بشه
بهرحال شیر ترشح بدن بو داره برای نی نی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی