۳ پاسخ

من آره استریل میکنم

من شیردوش ، شیشه شیر ، قطره چکونهای دارو بعد هربار استفاده با مایع ضدعفونی کننده و آبجوش میزارم یه ربع بیست دقیقه بمونه و میشورم پستونکو اگه بیوفته با آبجوش و روزی یکی دو بارم با مایع ضدعفونی میکنم

من کردم

سوال های مرتبط

مامان سُـها خانم🍓✨ مامان سُـها خانم🍓✨ ۱۱ ماهگی
مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی