نه عزیزم ایقد حساس نباش
بله میگن چون تیز اب داره استفاده نشه بهتره اگه اشتباه نکنم ترکیبات گوگردی داره ولی برا یه بار چیزی نمیشه
مویز بخور بهتر
😳😳😳چرا بدباشه
چقدر حساسی
نه
شاید چون تیزآبی هستش میگن خوب نیست ساده شو بخورید که خیلی هم خواص داره
آرههه نخور بچه کج میشه😐🤦🏻♀️
نه چرا بد باشه😐
نه مفیدم هس چرا بد باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.