درسته میگن سه ماه بارداری خیلی سخته
بعدش بگذره بهتر میشع؟😕♥️🤰🏻

۱۸ پاسخ

سه ماهه دومم همچنان سخته😂

برا من که گذشت اما هنوز سخته
برا هرکسی متفاوته

من که هنوز حالم بده

برا من هرچقد میگذشت بدتر و سختر میشد تا اخر ویار وتهوع داشتم همش بالا میوردم اخرش ۳۴ هفته زاییدم

نه والا هر دوره سخنی خودشو داره

من از هفته ۱۴ تقریبا ویارم و دردام خیلی کم شده و بهترم صبحا خیلی خیلی کم تهوع دارم فقط

عزيزم سه ماه اول سخت تره وارد ماه چهارم پنجم بشي بنظر من بهتره بچه جاش سفت ميشه حالت تهوع از بين ميره بيحالي و خستگي زيادت ازبين ميره در كل بهتر ميشي

دروغه من اولش تا الان که شانزده هفته ام همش حالت تهوع شدید دارم

سه ماهه دوم بهشته

هرکدوم سختی های خودش رو داره

بارداری کلا سخته والا تازه من میگم س ماه اول راحته ادم ب پشت میخابه بعدش نمیتونی خیلی سخته

سه ماه اولش سخته و من هنوزم تو سختیم😂🤦🤦
انشالله برای شما راحت باشه عزیزم.

میگذره سختش نکن واسه خودت تا چشم روی هم بذاری تموم شده علایم جسمی چیزی نیست ان شا الله حال دلت خوب باشه و حال روحیت خوب باشه

والا من هنوزم حالت تهوع دارم گاهی اوقات😢 هر غذایی رو دوست ندارم چیزایی هم تو سه ماهه اول دوست نداشتم هنوزم ندارم😑

بارداری کلا سخته عزیزم‌ مخصوصا ۳ ماه اول حالت تهوع ویار سه ما دوم تنگی نفس هزار مشکل ۳ ماه سوم که دیگه نگم‌ بهت

تا آخرش سخته

بارداری کلا سخته . ولی وقتی بچه به دنیا بیاد مفهمی بارداری خیلی راحته.
بچه داری سخت ترین کار دنیاست مخصوصا نوزاد

منم با همین حرفا دیگه ۴ ماهم داره رد میشه همین الان از تهوع دارم جون میدم دو ساعتم کریه کردم چون شام خوردم بالا اوردم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل دخترا🧚🏻‍♀️ مامان گل دخترا🧚🏻‍♀️ هفته سی‌ویکم بارداری