دلم خیلی هوا شمال کرده
ولی تو بارداری سه ماه اول نمیتونم برم😫😫😫🤰🏻

۶ پاسخ

منم باردارم ولی میخوام فردا برم شمال عقب ماشین پامو دراز میکنم خسته هم شدم یکم پیاده میشم آخه یه دختر دارم خیلی وقته بهش قول داده بودم میبرمش شمال

وای آره منمممم ولی هم بارداری نمیزاره برم هم این وضع نامعلوم🫠🥲 هرسال میرفتیم ولی امسال نه☹️

منم دلم میخواد تو شمال باشم خیلی😍🥹🥹

نیای بهتره عزیزم انقدر شلوغ شده فقط باید تو ترافیک بمونی🫠

ما شمالیم هیچ خبری نیست 🤣 جز ترافیک . برای همه چیز صف وایمیستیم. نون بنزین . همه چی هم گرونه و شلوغ
بشین تو خونه 😊

من از هوای شمال متنفرم 😑 بدن آدم انگار چسبه

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری