کیا تو سه ماه اول بارداری عدس خوردن؟

۸ پاسخ

من نتونستم بخورم خوشم نمیاد قبلا بارداری عاشقش بودم
نه مرغ نه گوشت هیچی نمیخورم گناهی بچه با چیپس پفک اگر رشد کنه

من خیلی خوردم

من زیاد خوردم بخاطر کم خونیم

من .مگه بده؟ میگن عالیه که اهن و پروتئین و اینا داره نخود ولی شنیدم خوب نیست پریود میاره

اینجانب با عدسی شیاف میکنم😵‍💫😂😂😂

من خوردم

من میخورم

عدس خوبه که

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان همراز مامان همراز هفته پانزدهم بارداری