منم حس می کنم
میگن مادرای ک دختر میزان زودتر میفهمن ۴۰روزبعدپریود مثل نبض میزنه
من فکر کنم جز افرادی بودم که خیلی زود متوجه شدم از هفته ۱۴ یا ۱۳، اونم در حد ترکیدن حباب مثلا. حتی حرکاتی که روی بدن مشخص بشه رو از ۱۵ هفته
ولی دیگه ۱۲ هفته خیلی زوده
من از همون 12هفتگی حس کردم
الانم یه دختر دارم از دیوار صاف میره بالا
نه بچه اولم خیلی شیطونه اما حرکاتش هم کم بود هم دیر حس کردم
خودم بچه اول پنج ماه به بعدحس می کردم
فک نکنم عزیزم حرکت نیست یجورنبضه که میزنع
نههه خیلی زوده ۱۲ هفته
اگه نبض حس میکنی شریان رحمیه اون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.