۷ پاسخ

منم حس می کنم
میگن مادرای ک دختر میزان زودتر میفهمن ۴۰روزبعدپریود مثل نبض میزنه

من فکر کنم جز افرادی بودم که خیلی زود متوجه شدم از هفته ۱۴ یا ۱۳، اونم در حد ترکیدن حباب مثلا. حتی حرکاتی که روی بدن مشخص بشه رو از ۱۵ هفته
ولی دیگه ۱۲ هفته خیلی زوده

من از همون 12هفتگی حس کردم
الانم یه دختر دارم از دیوار صاف میره بالا

نه بچه اولم خیلی شیطونه اما حرکاتش هم کم بود هم دیر حس کردم

خودم بچه اول پنج ماه به بعدحس می کردم

فک نکنم عزیزم حرکت نیست یجورنبضه که میزنع

نههه خیلی زوده ۱۲ هفته
اگه نبض حس میکنی شریان رحمیه اون

سوال های مرتبط

مامان مامان پرتقال مامان مامان پرتقال هفته سی‌وچهارم بارداری