واسه استفراغ چی می تونم به دخترم بدم؟؟

۲ پاسخ

دمیترون

دخترمنم چندروزتب داشت الان هراز گاهی بالا میاره دکترمیگه اگه خب نشد باید بستری شه

سوال های مرتبط

مامان آنا❤️ مامان آنا❤️ ۱۴ ماهگی