فقط منم شورت 50تومنی و سوتین 120تومنی میخرم😂😂😂
خیلی بیشتره که الان
من همیشه تنمه و سینه هام نسبتا درشتن همیشه NBB تنمه و خیلی گرون در میاد متاسفانه 🥲🤦♂️
لباس زیر پرنسس
اگه خدا بخواد نت ها اومد سرچ کنید اینستا
خیلی جنساش خوب و ارزونه
من هم حضوری خرید کردم هم آنلاین
جین هم بخری تخفیف داره
من واسه عید خریدم شد 800
خیلی لباس خواب دوست دارم ولی هیچجا لباس خواب خوب پیدا نمیکنم شیک باشه خوشگل دلبر😁😁😁😂
من تک سوتین ۶۰۰ شد
منم ست خریدم واسه عید ۶۰۰
ولی خیلی خوشگله توی تن
۱/۵ خریدم
ست گرونه خب
من یه جا رو پیدا کردم به قیمت خرید داد واس اینکه خواست بار بیاره منم سه تا سوتین ور داشتم از این خوبا بود شد ۶۰۰ تومن شوهرم گفت باز بگیر رفتیم مغازه نبود امروز پرسیدم گفت رفته خونه دخترش ۴ تا شورت گرفتم اسپرت مانندت شد ۲۰۰تومن
یدونه سوتین خریدم ۶۵۰ تا اونجام سوخت😆😩
من شرت سالی یبار جین میخرم
ولی سوتین هروقت یچی خوشم بیاد😅
من چند. روز پیش خریدم ۹۸۰
والا من سوتین دو سه تومنیم میخرم مهمه راحت باشم
شورت تک میخرم
NBBمعمولا میخرم
از اونجایی ک کلا سوتی نمیبندم فقط برا بیرون
هر ۳ ماه یدونه میگیرم
اونم در حددددد ۵۰۰ ۶۰۰🤣🥲
کم هزینه میکنم چون خونه بدون لباس زیرم ۳ دست دارم بیرونی
لباس خواب موضوعش جداست
خیلی گرون شده شرت مردونه ۳۰۰😬😂
من ست نمیخرم گرون در میاد تکی میخرم🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.