۷ پاسخ

برای من 3 بار گرفتن چون کبود اکسیژن نشون میداد بار آخر دستگاه اکسیژن وصلم کردن خوب شد یک ساعت ونیم زمان برد وگرنه اصلش 20 دقیقه

20دیقه

یک ربع بیست دقیقه چیز خاصی نیست ی دستگاهی شبیه دستگاهی ک نوار قلب میگیره وصل میکنن به شکم ضربان قلب جنین و حرکتاش ثبت میکنه

جدودا ۲۰ دقیقه طول میکشه
دو تا دستگاه میزارن رو شکمت مثل سنو یکی برای انقباض ها یکی برای ضربان قلب جنین

۲۰ دقیقه طول میکشه مثل نوار قلب چندتا پد میزاره و با کش میبنده یه چیزیم میده دستت تا تکون حس کردی فشار میدی

حدود نیم ساعت چیزی خاصی نیست دوتا دستگاه میزارن رو شکمت ضربان فلب و انقباضاتت رو چک میکننن

20 دقیقه طول میکشه
دستگاه اش مثل سنوگرافی

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان رضا👶💙 مامان رضا👶💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلهان👼🏻 مامان ایلهان👼🏻 ۳ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی