۲۰ پاسخ

بچه الکی گریه نمیکنه
به خاطر درده
بچه که درد نداشته باشه سیر باشه پوشکش هم تمیز باشه ارومه و الکی گریه نمیکنه

گرمش نمیشه با این لباسا و کلاه؟

عادت نده به خوابیدن رو پا بزرگتر بشه خیلی اذیت میشیا

شلوارش یه ذره بکش پایین گلم بین پاهاش اذیت میشه بچه ان دیگه اذیت های خودشون رو دارن صبور باش عزیزم

اون چیکار کنه اعصابت خط خطیه؟😁 اعصابتو اروم کن چون بیشتر بی قرار میشه💋❤️

باید دلیلشو پیداکنی گلم خداروشکر الان دخترمن از۱۲شب تا ۱۱ظهر تخت میخوابه دخترشما حتما جاییش دردمیکنه یکم نبات سوخته بهش بده ببین اروم میکنه اکه شیرخودتو میدی شاید سیرنمیشه شیرخشک یده

خدا قوت خواهر میدونم چقدر اذیت میشی
فک میکنم رفلاکسه ک باعث میشه خوابش سنگین نشه
روزای اول پسرم همینطور بود هربار ک میزاشتمش زمین سریع بیدار میشد تا مرز انفجار میرفتم دیگه به هر طریقی ک بود عادتش دادم‌ب گهواره خیلی راحت شدم
اگه کولیک داره همه این قطره هایی ک‌شما دادی منم دادم فایده نداشت خیلی مقاومت کردم واسش اینفکول نگیرم ولی تسلیم شدم واقعا اثر داشت
از دوماهگیش ک بهش دادم کولیکش از ۱۰۰ درصد ب ۵۰ درصد رسید اخر شبا میدادم‌اروم میخابید
الانم ک فقط کولیف میدم بهش روزی یکبار قبل خواب شبش

ازین گهواره ها بگیر خودتو راحت من انقد تابش بده که خسته بشه

گهواره واسش بخر راحت می‌شی... منم دخترم همینجوری بود تا میذاشتمش زمین بیدار میشد از وقتی گهواره خریدم دیگه راحت میخوابه ضمن اینکه وقتی تو خواب و بیداریه بذارش زمین نه وقتی کاملا خوابش میبره

کولیکه دیگ عزیزم اوجش سه ماهه ایشالله این ماهش تموم بشه دیگ راحت میشی

عزیزم اون کلاهو بردار از سرش
اگه دمایه بدنش هم خوب باشه بازم بی تابی می‌کنه با اون کلاه
من دخترم کلا با رکابی هست
اگه هوا سرد بشه فقط بخاری رو یکم زیاد میکنم
وقتی کلاه می‌زارم یا لباس می‌پوشونم گریه می‌کنه
یه چیز دیگه وقتی خیلی گریه می‌کنه حتما پوشکشو بازکن بیست دقیقه بازش بزار آروم میشه

سونوگرافی بردیش؟؟؟

منم الان تو همین حالتم باز نمیخوابه همش زور میده

همیشه همینه؟

بانوح بخر خودت اذیت نکن انقد

وای من ک دیگ دیوانه شدم انقدر خواب میاد تازه بیدار شده

وای منم بعضی روزا دیوونه میشم از دستش

اخ اره چرا انقدر گریه میکنن من خسته شدم به خدا

اگه رو پا خوب میخوابه و همیشه خونه خودت هستی ننو بخر براش

بده به باباش

سوال های مرتبط