۱۱ پاسخ

شاید تروئید داری منم یه مدت همش می خوابیدم نگو تروئید دادم برو یه آزمایش بده

خب کسی نیست که هرازگاهی بچه رو ببری پیشش یه چند ساعتی برای خودت باشی ؟

منم مث تو.
رفلاکسم داره دخترم

من از بچه دار شدن خیلی پشیمونم ...دارم میمیرم از خستگی و بی خوابی دائمی با این وضع شوهرمم هرشب دنبال رابطه اس کاش یکی نصیحتم میکرد بچه نیارم منه احمقو

عزیزم میگذره فقط هر روز شد تا سر کوچه هم فقط برو بیرون هوات عوض شه برو خونه مامانت خونه خواهرت برو یه دور بزن فقط کل روز تو خونه نباش

منم دقیقا همینم عزیزم ولی این روزا مهمترین روزای این بچه ست و ما باید صد خودمون رو نشون بدیم حتی اگر صفر باشیم

میخواستم بگم منم مثل توام دیدم نه بابا من بهترم! دختر این چع وضعیه؟ پاشو برو پیش مشاور اینطوری ک نمیشه

عزیزم این بلا رو سر خودت نیار ماشاالله عکس پرفت خیلی خشکلی بعد بچت نیاز داره به ی مامان شاد و پر انرژی
خودت باید کمک خودت کنی شاد باشی خودت دوست داشته باشی

من میفهمم چی میگه همش بخاطر مشکلات بچه هاس
منم دخترم رفلاکس پنهان داره
هیچی نمی‌خورم
اعصابم ندارم
اگه خوب بشه روحیم برمیگرده

برای همه همینجوریه عزیزم تو تنها نیستی . گریه کن اشکال نداره ولی ناراحتی و افسردگی رو بزار برای بعد الان نینیت بهت نیاز داره ♥️

منم مثل تو هستم خیلی خستم دوست دارم تنها باشم ولی میترسم به کسی بگم کاش مشاوره آنلاین میتونستم جور کنم

سوال های مرتبط