سلام مامانا از کی میتونم صدای قلب نینیمو بشنوم ؟؟

۱۰ پاسخ

سلام،۷هفته سنوی تشکیل قلب صداشو گذاشت،سنو انتی هم ۱۲ هفته گذاشت🙃

ان تی بری چند لحظه میزارن برای من قبلش نزاشتن

از هفت هفته میشه

من اولین بار تو انتی شنیدم

منم ۸هفته شنیدم البته خیلی کم در حد چند ثانیع

از همون لحظه ای که قلب تشکیل بشه😍😍😍
ولی با دستگاه های بهداشت خودتو خسته نکن

۸ هفته معمولا میزارن در حد چند ثانیه کوتاه

من هفته7 برام گذاشت

من که 7 هفته بودم صدای قلب گزاشتم هر سری رفتم پیش دکترم صداشو میزاشت😍

۱۶هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان دانیال مامان مامان دانیال هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری