سلام،۷هفته سنوی تشکیل قلب صداشو گذاشت،سنو انتی هم ۱۲ هفته گذاشت🙃
ان تی بری چند لحظه میزارن برای من قبلش نزاشتن
از هفت هفته میشه
من اولین بار تو انتی شنیدم
منم ۸هفته شنیدم البته خیلی کم در حد چند ثانیع
از همون لحظه ای که قلب تشکیل بشه😍😍😍
ولی با دستگاه های بهداشت خودتو خسته نکن
۸ هفته معمولا میزارن در حد چند ثانیه کوتاه
من هفته7 برام گذاشت
من که 7 هفته بودم صدای قلب گزاشتم هر سری رفتم پیش دکترم صداشو میزاشت😍
۱۶هفته عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.