سلام خانم ها بارهنگ به چه دردبچه میخوره به چی خوبه

۵ پاسخ

اگ میخای ب یچع بدی فقط اندازه یه قاشق مربا خوری بزار دمش کن یه قاشق مربا خوری فقط بدی
دلدرد و ایناشو خوب میکنه
اگ سزماخوردع باشه سینش چرکی باشه اون خلطا ابنارو میکنه

من خودم میخورم
یه قاشق مربا بارهنگ دو تا قاشق پودر بادوم با شیر داغ
مقویه

من بهش دادم یبوست بود خیلی ازیت بود مدفوع کرد اروم شد

خاکشیر بارهنگ برای بچه ای ک رو دِل داشته باشه میدیم نه اینکه بچه یه ماهه

خودت بارهنگ و عرق نعنا بخوری شیر بدی بچه کمتر نفخ میکنه و دلپیچه اش بهتر میشه
ب خودش ندی😐😁

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو💙 مامان فرشته کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی